Skip to content

Digital Innovation

sigla

Social Media Marketing

Peste 72% dintre companii folosesc social media marketing ca metodă de promovare în mediul virtual.

Brand Awareness 
Obținerea Brand Awareness este unul dintre cele mai importante obiective de marketing ale oricărei afaceri deoarece consumatorii doresc să cumpere brand-uri cu care sunt deja familiarizați. Mulți cumpărători au chiar anumite grade de loialitate față de brand-uri, ceea ce aduce la beneficii pe termen lung asupra afacerii. Rețelele sociale permit construirea Brand Awareness. Rețelele sociale au un avantaj față de media tradițională, deoarece vă pot aduce marca în fața oamenilor mult mai rapid și ușor. În plus, se poate folosi retargetare, o metodă bună în reamintirea utilizatorilor asupra produselor sau serviciile pe care le oferiți.

Generarea conversiilor
Interacțiunea cu publicul este foarte importantă și este bine ca acesta să primească răspunsuri atunci când comentează la postările tale din rețelele sociale, acest lucru îl va face pe utilizator să se simtă importanți. Rețelele sociale sunt un mod foarte bun de a oferiți felicitări altor companii cu care lucrați și cu care lucrați, de a solicita feedback despre produsele sau serviciile oferite, dar și de a pune întrebări publicului în vederea implicării în mod activ, așadar engagementul pe rețelele de socializare este foarte important.

 

Te ajută să înțelegi interesele clienților actuali
Pentru a crea noi conversii este necesară cunoașterea tendințelor clienților actuali.

Povestea brand-ului va fi cunoscută
Utilizarea rețelelor sociale este o modalitate excelentă de a împărtăși misiunea brand-ului și a povești. Postările influențează imaginea brand-ului, chiar dacă este vorba de o poză, un videoclip sau text aceasta ajuta imaginea brand-ului. Utilizatorii se așteaptă ca companiile să își gestioneze cererile prin intermediul rețelelor sociale. Rețelele sociale permit interacțiunea imediată și feedback-ul acestora. De asemenea, companiile pot răspunde imediat clienților lor. 71% dintre consumatorii care au avut o experiență pozitivă cu un brand pe o platformă de socializare au spus că au mai multe șanse să recomande acel brand persoanelor pe care le cunosc, așa că este extrem de important să ai o strategie privind clienți din rețelele sociale. Importantă este și menținerea comunicării cu clienții

social-media-marketing-promovare-facebook-instagram-ads

Fidelizarea clienților
Clienții urmăresc și interacționează cu mărcile care le plac. De fapt, 90% dintre oameni spun că cumpără de la mărcile pe care le urmăresc pe rețelele sociale. Este o corelație directă evidentă: dacă clienții te urmăresc, este mai probabil să te aleagă pe tine față de concurența ta. În plus, dacă sunt clienți fideli, îți vor crește traficul. Fidelizarea poate avea loc și prin oferirea de coduri promoționale pentru reduceri.

Ajuta la creșterea traficului pe site
Marketingul pe rețelele sociale poate ajuta la trimiterea clienților direct pe  site. Motoarele de căutare sunt grozave, dar dependența excesivă de rezultatele căutării înseamnă că pierdeți o mulțime de potențial trafic. Deși rețelele sociale sunt excelente pentru a atrage trafic pe site trebuie să existe o atenție sporită atât în ceea ce privește necesitatea postărilor cât si frecvența cu care se postează, stabilirea și respectarea unui program fiind o necesitate.

Costul Social Media Marketing
Marketingul organic pe rețelele sociale este gratuit. Este gratuit să creezi conturi pe rețelele sociale și să postezi conținut organic. Acest lucru nu poate fi suficient și în cazul acesta se poate continua cu crearea reclamelor. Retargetarea este un instrument elementar pentru marketingul pe rețelele sociale, asta implica apariția reclamelor plătite după ce clientul a accesat site-ul.Rețelele sociale te pot ajuta să-ți distribui conținutul pentru a ajunge la publicul țintă. Nu numai că poți posta conținut organic pe fiecare platformă, dar poți crește traficul pe site prin postările tale. Toată lumea își dorește ca conținutul lor să aibă un public numeros, iar rețelele sociale sunt o modalitate excelentă de a crește traficul pe site. Postările pe rețelele sociale pot apărea pe paginile motoarelor de căutare, așadar folosirea rețelelor sociale oferă numeroase avantaje. Pentru ușurința utilizatorilor s-au creat și module speciale care permit postarea pe mai multe rețele în același timp, un exemplu este posibilitatea de a posta atât pe Facebook cât și pe Instagram printr-un singur click.

Rețelele sociale vă ajută să fiți la curent cu ultimele noutăți
Social Media va permite să interacționați atât cu potențiali clienți, cât și cu clienții actuali sau posibil colaboratori dar vă ajută să fiți la curent cu ultimele noutăți sau trend-uri. Tehnologia, Social Media și practicile de marketing sunt într-o evoluție continuă. Este necesar să fii la curent cu știrile care te-ar putea afecta pe tine și pe compania ta pentru a rămâne pe linia de plutire pe o piață competitivă. Rețelele de socializare sunt una dintre cele mai bune și mai ușoare modalități de a menține clienții la curent cu tot ceea ce faci. Postările din Social Media pot cuprinde informații și despre produse sau servicii noi.

social-media-marketing-clienti-noi-promovare

În ultima perioadă se poate observa o creștere semnificativă a vânzărilor în mediul virtual, prin intermediul Facebook si Instagram Ads, datorită timpului tot mai mare petrecut pe diverse rețele de socializare.

Facebook este a doua cea mai mare platformă de socializare din lume. Asta înseamnă că, fie că sunteți o companie care dorește să își mărească baza de clienți și vânzările, fie că sunteți o companie cu un nume cunoscut, Facebook este platforma care vă va aduce cele mai multe oportunități.  1,8 miliarde de oameni folosesc grupuri Facebook. Cu zeci de milioane de grupuri pe Facebook, sunt șanse să întâlniți niște potențiali clienți. Reclamele pe Facebook sunt postări care vor apărea în fluxurile de știri ale utilizatorilor atunci când aceștia vizitează platforma fie de pe calculator, fie de pe un dispozitiv mobil. Aceste reclame pot fi găsite și în coloana din dreapta a afișajului unui utilizator în timp ce acesta derulează prin fluxul de știri.

content-marketing-copywriting-promovare-online-social-media-marketing

În România cea mai populară rețea de socializare este Facebook, cu peste 9 milioane de conturi, urmată de Instagram cu peste 5 milioane de conturi. Potențialii clienți ai afacerii tale cu siguranță sunt deja în mediul virtual așteptându-te!

instagram-shop-follow-conversii-cont-business

Instagram este o platformă în continuă creștere care trebuie să facă parte din strategia ta de marketing. Acestea fiind spuse, extinderea într-o nouă platformă poate fi o călătorie intimidantă. Din fericire, marketing-ul Instagram este integrat cu marketing-ul Facebook pentru un sistem 2-în-1 care vă permite accesul la două dintre cele mai mari platforme de social media din lume. Învățarea utilizării unei noi platforme nu este niciodată ușoară. Acest lucru este valabil mai ales când vine vorba de Instagram – o platformă care se schimbă constant și este în continuă creștere. Instagram a devenit una dintre cele mai bune platforme pentru a ajunge la colaboratorii de brand și creatorii de conținut.

Cu ajutorul nostru, afacerea ta va ieși în evidență pe Instagram, prin conținut personalizat și plăcut din punct de vedere estetic. În cele din urmă, vă putem ajuta să ajungeți la oamenii potriviți — exploatând marketing-ul existent și descoperind noi piețe. Așadar, înainte de a mai pierde timp cu cheltuieli publicitare ineficiente, care pur și simplu nu funcționează – programați o consultare gratuită cu noi. 

social-media-facebook-instagram
Avantajele campaniilor in Social Media
Servicii oferite: